Gratis verzending, 90 dagen gratis retour!!    

Slim, comfortabel & veilig wonen
Winkelwagen Subtotaal: €0.00

Klantenservice

Bestellen & Betalen
Bezorgen & Afhalen
Retourneren & Zichttermijn
Garantie & Reparatie

Bestellen & Betalen

Klik bij het artikel van uw keuze op de 'In Winkelwagen'-knop. Wilt u verder winkelen, klik dan op de knop 'Ga verder met winkelen'. Bent u klaar met winkelen, dan kunt u uw kortingscode invullen (indien beschikbaar) en doorgaan met het afrekenproces. Vul uw gegevens in en kies uw bezorg- en betaalvoorkeuren. Rond de bestelling af door op 'bestelling afronden' te klikken. 

 

Lees hier meer...

 

Bezorgen & Afhalen

Voorradige artikelen, besteld voor 16:00 uur, worden dezelfde dag nog verzonden. In veel gevallen hebt u de bestelling binnen 1 à 2 dagen al in huis.

 

Standaard wordt het pakket verstuurd met de dienst DHL For You, PostNL of De Post (België). Deze dienst wordt u kostenloos aangeboden. Wilt u echter gebruik maken van een andere bezorgdienst kunnen extra toeslagen gelden. In het winkelwagentje ziet u precies wat de verzendkosten voor uw bestelling zijn, voordat de bestelling definitief is geplaatst. 

 

Lees hier meer...

 

Zichttermijn & Retourneren

Voordat u uw product(en) retourneert vragen wij u dit aan ons te melden. U kunt dit doen door in te loggen in uw account.

 

Voor al uw bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of proberen, tenzij duidelijk anders vermeld. Ben u niet tevreden? U kunt vrijwel alle bij Betaalbare Domotica gekochte artikelen compleet en - voor zover redelijkerwijs mogelijk - in de originele staat en verpakking binnen de zichttermijn retourneren. 

 

Lees hier meer...

 

Garantie & Reparatie

Heeft u een defect artikel ontvangen of is dit kapot gegaan binnen de zichttermijn van 14 dagen? Meld uw klacht,telefonisch per email of vul direct ons retourmeldings-formulier (let op, u dient hiervoor ingelogd te zijn) in.

 

Heeft u bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk? Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de wet en onze algemene voorwaarden (conform de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie). De hieronder getoonde garantieregelingen gelden onverminderd de rechten die u als consument hebt op basis van de wet.

 

Lees hier meer...